Pizza Karaván
Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Pizza Karaván és American Petrocelli
A Pizza Karaván 2002-ben nyitotta meg első üzletét, és vált az elmúlt tizenöt évben – az elért települések számát (115) tekintve – Magyarország legnagyobb pizza házhoz szállító hálózatává.
A Pizza Karaván elsődleges célja megalakulása óta a pizza magyar fogyasztói szokásokhoz való alakítása volt. A folyamatos termékfejlesztés eredményeként egy egyedi termék és ízvilág jött létre, ami a márka és a franchise hálózat legfontosabb védjegyévé vált.
A hagyományos franchise rendszerekkel szemben, a Pizza Karaván nagyobb szabadságot biztosít franchise partnereinek, és minden helyszínen az adott település(ek)re szabott, egyedileg kialakított stratégiát alkalmaz. Emellett a partnerek hozzáférnek a vállalat 15 éves, hazai piacon szerzett tapasztalatához, biztos beszállítói hátteréhez, profitálhatnak a hálózat üzemeltetési, oktatási és támogatási rendszeréből.
Kétféle üzlettípus
A Pizza Karaván franchise hálózatában kétféle üzletformátum is elérhető a franchise partnerek számára:
- Pizza Karaván - csak házhozszállításra termelő üzem (40-100m2)
Az üzem mérete az elérhető települések lakosságszámától függ. Előnye, hogy alacsony kezdő beruházással is megvalósítható és település csoportra (kis lakosságszámú, egymáshoz közel eső települések) is létrehozható. Már működő üzletre is átvehető a technológia. - American Petrocelli - helyben fogyasztást és házhoz szállítást egyaránt megvalósító egység (100-200m2)
Elsősorban a település nagyságától és az azon belüli elhelyezkedésétől függ az üzletméret.
saját egységek
3
franchise egységek
27
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- Település és helyszín kiválasztása
- Cégalapítás és hatósági engedélyek megszerzése
- Üzlethelyiség kialakítása
- Berendezések beszerzése
- 10 napos betanítás és képzés biztosítása a központi telephelyen
- Teljes körű ellenőrzési rendszer átadása
- Minden részletre kiterjedő üzemeltetési kézikönyv
- Beszállítói háttér
- Folyamatos üzemeltetési tanácsadás
becsült teljes befektetés
17-70.000 euro - a teljes beruházás összege a működési formától és az üzlet nagyságától függően változhat.
A franchise együttműködéshez kapcsolódó költségek:
- Belépési díj
- Havi royalty
A teljes beruházásról egyedi ajánlatot készítünk minden partnernek!
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
- Nyitottság
- Ellenőrzési rendszer rendszer elfogadása
- Vállalkozói szellem
információ a franchise átadóról
Egyesített Karaván Pizza Kft.
1158 Budapest, Pestújhelyi út 48.
+36 70 333 9636
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Szekrényesi János
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb
Interjú Szekrényesi Jánossal a 20 éves Pizza Karaván tulajdonosával, a két évtized nehézségeiről és sikereiről, és a jövő kihívásairól.
Interjú Szekrényesi Jánossal a 20 éves Pizza Karaván tulajdonosával, a két évtized nehézségeiről és sikereiről, és a jövő kihívásairól.
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
Kétféle üzletformátum, könnyen megvalósítható koncepció és az átlagnál nagyobb szabadság a Pizza Karaván franchise rendszerében.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
Neves cégeket felvonultató, erős nemzetközi mezőnyben a Fornetti Groupot választotta az idei év Legjobb európai franchise-hálózatává az Európai Franchise Szövetség – derült ki a Fornetti Group közleményéből.
Nehéz összeboronálni a tradicionális vállalkozásokat a modern vállalkozói környezettel. Egy grúz pékség mégis megpróbálkozott vele.
Az Európai Franchise Szövetség (EFF) idén második alkalommal hirdette meg Európai Franchise Díj pályázatát, amelyen számos Európai franchise hálózat mérettette meg magát.
A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.