Hazánkban terjeszkedik a fánkozó hálózat
Hogyan érintette a pandémia a hálózatot?
Véleményem szerint, az éttermi szektor jelenlegi lehetőségeihez és helyzetéhez képest nagyon sikeresek vagyunk. Az idei éveben a hálózat 300% -os növekedést ért el a tavalyihoz képest, a COVID-19 járvány ellenére. Nyugat-Európában is jól teljesítünk, megnyitottuk első egységünket Dániában, ahol az 30 perces sor áll a fánkokért. Nyitás előtt állunk Münchenben, Stockholmban, Lisszabonban. Közép-Európában is sikeresen terjeszkedünk, hiszen Bécsben és Budapesten is nyílni fognak egységeink. Emellett nagyon közel vagyunk a franchise szerződés aláírásához Kanadában, Bahreinben és Dubajban. Természetesen fánkozóink is megérezték a járvány és a korlátozások hatását, elég csak a külföldi turisták hiányára gondolni.
Hogy áll a terjeszkedés Közép-Európában?
Szlovákiában már nem keresünk partnereket, 25 egység nyílt vagy nyílik meg a közel jövőben. Csehországban más a helyzet, itt még a potenciális városok, nagyobb városok kerületeinek felére keresünk franchise partnert.
Mi a helyzet Magyarországgal és Lengyelországgal?
Magyarországon már végeztünk a budapesti egység tervezésével, és további 2 városban tervezzünk nyitni a közel jövőben. Lengyelországban már két fánkozóra aláírtuk a szerződést. De mindkét országban keresünk még átvevőket. Budapest például több egységet is elbír.
Idén tavasszal azt mondtad, hogy a La Donuteria lovebrand. Mit jelent pontosan ez?
Azt, hogy élvezzük vásárlóink feltétlen szeretetét. Hogy továbbra is szívesen jönnek kedvenc fánkjukért és kávéjukért, még akkor is, ha nem nálunk iszák, eszik meg kedvenceiket, hanem inkább otthon vagy útközben fogyasztják termékeinket. A sikernek számos összetevője van, a fánk különleges receptjétől kezdve, a közösségi médián keresztül, a folyamatos innovációig.
Milyen hatással van a járvány a hálózatra?
Említettük már például a turizmus visszaesése miatti bevétel kiesést, itt azt a stratégiát választottuk, hogy olyan helyeken nyitunk egységeket, ahol változatos a vásárló közönség, így egy csoport például turisták kiesése nem jelenti a fánkozó végét. Igyekszünk aktívak lenni ebben a nehéz helyzetben, folyamatosan új megoldásokat keresni, alkalmazkodni a változásokhoz és a piaci átalakulásokhoz.
Milyen terveitek vannak a jövőre nézve?
Két fő terület érdekel minket. Az első a terjeszkedés befejezése Közép- Európában, ezért új partnereket keresünk Csehországban, Magyarországon és Lengyelországban. A második pedig, hogy jövő év végére minden Európai fővárosban legyen legalább egy La Donuteria. Nagyon boldoggá tesz minket, hogy koncepciónk számos befektető, potenciális partner figyelmét felkelti. Sokak számára egy modern, stílusos cukrászda vagy kávézó a valóra vált álom.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.