Tovább erősít az Orbis
Közép és Kelet Európa legnagyobb hotel operátora, a lengyelországi székhelyű Orbis Hotel Group, mester franchise szerződést kötött az Adagio szállodalánccal. Mostantól az Orbis irányíthatja az expanziót, és fejlesztheti mind a három Adagio márkát (Adagio, Adagio Access és Adagio Premium) a Magyarországot is magába foglaló régióban. A hivatalos megállapodás összesen nyolc országra terjed ki: Lengyelország, Csehország, Magyarország, Románia, Szerbia, Észtország, Litvánia és Lettország.
Az Adagio mester franchise jogok megvásárlásával az Orbis természetesen a fejlesztés, a management és a terjeszkedés jogát is megszerezte, így függetlenül irányíthatja a régióban az Adagio márkákat. A megállapodás 15 évre szól, amely tartalmazza a hosszabbítás lehetőségét további 5 évre.
A 2007-ben alapított Adagio két csoport együttműködéséből, a Pierre & Vacanses Center Parcs és az AccorHotels vegyesvállalataként született meg. Az Adagio apartmanok széles skáláját kínálja a gazdaságostól a luxus felszereltségig, mindezt ötvözve a hoteleknél megszokott kényelmi szolgáltatásokkal.
„Az Adagio a legjobb választás azok számára, akik az apartmanok otthonosságát és a szállodai szolgáltatásokat keresik a maximális kényelem érdekében. Egy erős márka, amely vendégei számára helyet kínál közép- és hosszútávra egyaránt. Friss márkaként az Orbis portfólióban új irányokat és lehetőségeket nyújt számunkra” – nyilatkozta Gilles Clavie, az Orbis igazgatótanácsának elnöke.
A lengyel vállalat ezzel a lépéssel nem csak bebiztosította pozícióját a piacon, de sikeresen képes kiszolgálni vállalati ügyfelei elvárásait is. „Kelet Európa kiemelt terület, hiszen sok vállalati ügyfelünk számára fontos igény, hogy Európa ezen részén ilyen szolgáltatásokban részesüljön. Örülünk, hogy márkánk csatlakozott a régió legnagyobb hotelhálózatához, és az Orbis részeként működik tovább” – tette hozzá Karim Malak, az Adagio ügyvezető igazgatója.
Az Orbis a mostani megállapodás mellett (Európa legnagyobb szállodaláncának, az AccorHotels csoportnak exkluzív partnereként) összesen 16 országban rendelkezik mester franchise jogokkal és vezeti a hálózatfejlesztést. Számos ismert márka tartozik a vállalathoz: Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis Styles és az Ibis Budget is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
Ambiciózus tervekkel tekint a jövőbe a világelső Marriott International, melynek részét képezi Budapest is.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...